Тренінг “Як створити бренд на телебаченні? За лаштунками “Світського життя з Катериною Осадчою”

nogina2(Відбувся 24 березня 2017 року в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка).

Тренер – Олеся Ногіна, продюсер телешоу “Світське життя з Катериною Осадчою”, співзасновниця продакшн-студії Final Cut Media.

До участі запрошувались студенти, автори телерадіопрограм чи телерадіопроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, а також розміщені онлайн.

 Теми для обговорення: 

  • Що таке продюсерське телебачення: як продюсувати успішне шоу?
  • Роль ведучого в телешоу: як створити зірку, яку полюблять глядачі?
  • Командна робота на ТБ: хто і як створює ілюзію “легкості” в ефірі?
  • Запитання, на які всі захочуть почути відповіді: що варто і не варто питати в телеінтерв’ю?
  • Роль монтажу в створенні загальної картини телешоу.
  • Головні “ні”: чого точно не треба робити в телеефірі?

osadcha“Вже дванадцятий рік “Світське життя з Катериною Осадчою” утримує позиції головної програми українського ТБ про життя багатих і знаменитих. Тут кумирів мільйонів не вихваляють, а демонструють їхній зворотній бік, часом не такий привабливий, як фасад. Катя Осадча мешкає серед богеми, але працює тільки для свого глядача”.

(http://finalcutmedia.ua)

Тренінг пройшов у форматі лекції-вебінару з залученням різних вищих навчальних закладів України.