Проєкт “ЩО ВІДЧУВАЄТЕ ВИ?” – це спроба студентів освітньої програми “Реклама та зв’язки з громадськістю” у 16-ти рекламних відеоескізах об’єднати емоції, настрій, почуття, мислення, враження, ставлення до того, що бачимо, чуємо і відчуваємо! А ЩО ВІДЧУВАЄТЕ ВИ?
«Цифрова залежність стала непомітною частиною нашого повсякденного життя, викликаючи у нас відчуття втрати зв’язку з реальним світом. Поринання у світ соціальних мереж призводить до втрати здатності цінувати присутність у моменті. Може настав час розплющити очі та повернутися до реальності?» Іван КОВАЛЕНКО, студент освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Вийди з цифрової клітки»
«Дякую моєму братові за появу на світ, намір допомогти за хот-дог та тактовне переосмислення гонорару після 16-го дублю. Твоє безхитрісне захоплення від булочки з сосискою в одні руці та пляшки Coca-Cola в іншій надовго закарбувався у моїй памʼяті». Анна ПОНОМАРЬОВА, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Моєму братові Ігнату — 11 років»
«Багато разів я зустрічалася з людьми, які не усвідомлюють, що таке українська культура. Для них це нав‘язана нам шароварщина, яка дає хибне уявлення про те, хто ми такі! Своєю рекламою я хочу показати важливість вивчення минулого, яке вплинуло на наше сьогодення». Ангеліна ЦВЄТКОВА, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Минуле формує майбутнє»
«Відео-нагадування для українців, які були вимушені емігрувати до інших країн та зіткнулися з порушенням своїх прав. Нагадування про те, що кожна людина має право відстоювати свою гідність та повагу до себе! І в цій боротьбі вони будуть не одні, бо на їхньому боці – закон! Марія КУЛЄБЯКІНА, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Відстоюй свої права»
«Дій сьогодні» – це натхненний портрет дня в житті головної героїні, що використовує кожну хвилину для досягнення своєї мети. Намагалася порадити моїм глядачам діяти вже сьогодні, не відкладати справи на потім, бо щастя – це зараз, і важливо про це пам’ятати і цим насолоджуватися». Катерина ГРИШИНА, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Дій сьогодні»
«Хочу дати зрозуміти людям, які на паузі, або ж трішки загублені у житті, що це природно! Так буває! Просто одного разу потрібно спіймати мить перед початком, почути свій внутрішній голос, зловити певну хвилю та рухати її у своєму власному ритмі. І не намагатися наздоганяти когось. Нехай тепер наздоганяють вас!» Микита РОЖКОВ, студент освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Злови свою хвилю»
«Піднімаю таку важливу тему як адаптація військових, які повернулися з фронту. Адже часто цивільне суспільство не знає про що говорити з військовослужбовцями. Через що військові почувають себе самотньо у мирному житті». Крістіна КАЛЮЖНА, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Що у військового запитаєш ти?»
«В Україні понад 6 % мешканців страждає на депресію. Не сумуй, бо У ТЕБЕ Є ТИ!» Валерія ЗОТОВА, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «У тебе є ти»
«Я проти недосяжних стандартів краси, які створюються на телебаченні, в рекламних роликах, у соціальних мережах. Через них ми недооцінюємо нашу власну природну красу. Адже я щиро вірю, що краса – це стан душі. І саме про це моя реклама». Єва ОКУШКО, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Краса – сміливість бути собою»
«Культура — це виткана зі струн людського досвіду тканина, що визначає наші цінності, традиції та спосіб життя. Вона визначає наше ставлення до світу і формує нашу ідентичність. Кожна людина є частиною цих великих культурних пазлів, і від її внеску залежить все багатство та різноманітність». Дар’я ТЕРЕБЕЙ, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Культура це – ти»
«Це історія про людський вибір. Коли з одного боку манить спокуса, а з іншого шепоче совість. І якою б сильною не була б зваба, варто завжди залишатися людиною. Присвячую свою роботу доброму незнайомцю, що повернув мені білу папку з документами (ту саму, що на відео) після того, як я її загубила. Висловлюю подяку за допомогу у зйомці актору Владиславу Гедзу». Олена КОВАЛЬ, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Не забувай бути людиною»
«Комфорт! Кожен по-своєму розуміє – що таке комфорт! Для мене – це сім’я, друзі та затишок. А що є комфортом для тебе?» Олена ПОЛІЩУК, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Комфорт починається з тебе»
«Цей відеоролик як повчальне нагадування для тих, хто був чи є тісно залежним від думки людей навколо. Свій вибір потрібно робити, відштовхуючись від власного бачення, бажань та життєвого досвіду. Ви можете прислухатись до інших, але слухати тільки себе». Анна КОВАЛЬ, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Прислухайся до інших. Слухай себе»
«Що об’єднує нас, українців, незалежно від міста, села чи краю, в якому ми народилися? Це наша мова! Українська мова – це не лише слова. Це наша історія, культура та спадок. Мова об’єднує нас. Вивчаймо, підтримуймо і віддаваймо шану нашій українській мові. Вона – наше спільне багатство! Єва ЩЕЛКАНОВА, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», з відеорекламою «Говорити українською»
«Щастя – це сьогодні. Ти вільний робити те, що побажаєш, але завтра може не бути, а вчора – вже минуло. Роби сьогодні. Не пошкодуєш!» Анна ДЖЕЛАЛІ, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» з відеорекламою «Щастя – це сьогодні»
«Я можу сумувати, а можу й радіти! Я можу бути в тривозі, а можу бути закоханою! Я різна! Я неповторна! Я слухаю музику душі і рухаюся в такт з нею! Я насолоджуюся музикою серця і танцюю, танцюю, танцюю! Я відчуваю себе і свій настрій! І хочу бути такою. Бо це є Я! І це МОЇ відчуття! Сюзанна АЛЬ-САНДЖЛАВІ, студентка освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» з відеорекламою «Що відчуваєте ви?»
Дякуємо вам, і гадаємо, що ВИ ВІДЧУЛИ ТЕ, ЩО ВІДЧУВАЄМО МИ!