Тренінги

Тренінг «Як створити бренд на телебаченні?

За лаштунками “Світського життя з Катериною Осадчою”

tren_osad-nog(Відбудеться 24 березня 2017 року в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка).

Тренер – Олеся Ногіна, продюсер телешоу “Світське життя з Катериною Осадчою”, співзасновниця продакшн-студії Final Cut Media.

До участі запрошуються студенти, автори телерадіопрограм чи телерадіопроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн.

 Теми для обговорення: 

  • Що таке продюсерське телебаченн: як продюсувати успішне шоу?
  • Роль ведучого в телешоу: як створити зірку, яку полюблять глядачі?
  • Командна робота на ТБ: хто і як створює ілюзію “легкості” в ефірі?
  • Запитання, на які всі захочуть почути відповіді: що варто і не варто питати в телеінтерв”ю?
  • Роль монтажу в створенні загальної картини телешоу.
  • Головні “ні”: чого точно не треба робити в телеефірі?

«Вже восьмий рік «Світське життя з Катериною Осадчою» утримує позиції головної програми українського ТБ про життя багатих і знаменитих. Тут кумирів мільйонів не вихваляють, а демонструють їхній зворотній бік, часом не такий привабливий, як фасад. Катя Осадча мешкає серед богеми, але працює тільки для свого глядача».

(http://finalcutmedia.ua)

Тренінг буде проходити у форматі лекції-вебінару з залученням різних вищих навчальних закладів України.

Тренінг «Радіошоу: ремесло та індивідуальність»

12_sonya(Відбудеться 27 жовтня 2016 року у Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)

Тренінг проведе Соня Геляс (Сотник) – радіоведуча, співачка, конферансьє, ведуча ранкового шоу «Камтугеза» на Радіо Рокс разом з Сергієм Кузіним та Ксенією Владіною.

До участі запрошуються студенти, автори радіопрограм чи радіопроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн

Теми для обговорення:

  • Як створити успішне радіошоу?
  • Що найважливіше у Ранковому шоу?
  • Чи потрібна індивідуальність на сучасному радіо?
  • Чого не прощає мікрофон?
  • Як позбутися ефірних банальностей?
  • Інтерактив: переваги і недоліки.

Буде проведено телевізійний міст (відеоконференція онлайн) з Одеським національним університетом імені І. І. Мечникова та Сумським державним університетом.

Тренінг «Радіо: від аудіо до мультимедіа»

10405303_10205322206750507_7464036691311382388_n(22 квітня 2016 року, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)

Тренінг провів Роман Заяць – експерт із радіомовлення, медіатренер, журналіст. Засновник та керівник «MJoy Multimedia», тренер та керівник «Ukrainian-Polish RadioSchool».

До участі запрошувалися студенти, автори радіопрограм чи радіопроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн

Теми для обговорення:

  • чому радіо притягує людей?
  • контент чи технологія?
  • як технологія змінювала радіо;
  • контент: як зробити так, щоб радіоконтент
  • притягував слухачів;
  • технологія: як зробити так, щоб слухач чув радіо
  • у відповідний для себе час;
  • мультиплатформність;
  • спільна дискусія про майбутнє радіо.

Проведено телевізійний міст (відеоконференція онлайн) з Вінницьким державним педагогічним університетом імені Михайла Коцюбинського та Маріупольським державним університетом.

Учасникам тренінгу вручено сертифікати.

 

Тренінг “Телевізійне інтерв’ю в часи інформаційних воєн“

kulykov_andrej(23 квітня 2015 року, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)

Тренінг провів Андрій Куликов – експерт з засобів масової інформації, медіа-тренер, журналіст, ведучий програми «Свобода слова» (ICTV).

До участі запрошувалися студенти, автори телепрограм чи телепроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн.

Теми для обговорення:

  • Поставити собі запитання: навіщо це мені і навіщо це глядачам?
  • Поставити себе на місце співрозмовника.
  • Поставити співрозмовнику бодай на одне запитання більше, ніж абсолютно необхідно.
  • Поставити розмову в контекст.

Проведений телевізійний міст (відеоконференція онлайн) з Запорізьким національним університетом та Маріупольським державним університетом.

Учасникам тренінгу вручено сертифікати.

 

Тренінг “Онлайн репортаж: як втримати увагу слухача. Мультимедійні платформи“

roman(14 листопада 2014 року, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)

Тренінг провів Роман Заяць – експерт із радіомовлення, медіатренер, журналіст. Засновник та керівник «MJoy Multimedia», тренер та керівник «Ukrainian-Polish RadioSchool».

До участі запрошувалися студенти, автори радіопрограм чи радіопроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн.

Теми для обговорення:

  • Онлайн-радіо: конкуренція з традиційним FM-радіо;
  • Онлайн-радіоканали: розширення можливостей
  • традиційних радіостанцій;
  • Що і чому ми слухаємо в онлайні?
  • Яке майбутнє аудіоподкастів?
  • Технології просування аудіоконтенту в соцмережах;
  • Переваги та недоліки мультимедійних платформ.

Учасникам тренінгу вручено сертифікати.

 

Тренінг «Онлайн-телебачення: що? хто? де? коли? чому?»

articleimage_112675(25 квітня 2013 року, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)

Тренінг провів Андрій Куликов – експерт з засобів масової інформації, медіа-тренер, журналіст, ведучий програми «Свобода слова» (ICTV).

До участі запрошувалися студенти, автори телепрограм чи телепроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн.

Теми для обговорення:

  • Онлайн-телебачення: розвиток традицій телебачення як відповідь на виклик часу.
  • Хто головний: журналіст, режисер, а, може, і студійний тесля?
  • Що залишилось у “трубі”?

Учасникам тренінгу вручено сертифікати.

 

Тренінг «Онлайн-радіо: складові успіху»

zayats(15 листопада 2012 року, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)

Тренінг провів Роман Заяць – експерт із радіомовлення, медіатренер, журналіст. Засновник та керівник «MJoy Multimedia», тренер та керівник «Ukrainian-Polish RadioSchool».

До участі запрошувалися студенти, автори радіопрограм чи радіопроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн.

Теми для обговорення:

  • Тренди споживання радіо.
  • Принципи роботи й аудиторія FM-радіо та Online-радіо: перетин.
  • Програмування ефіру для FM та Online-радіо: відмінності, приклади.
  • Маркетингові інструменти для Online-радіо.
  • Ефект медіавірусності. Подкастинг.
  • Шляхи монетизації Online-радіо (оглядово).
  • Переваги та недоліки Online у порівнянні з FM.
  • Онлайн-радіо: приклади вдалого таргетування,
  • підбір контенту.
  • Особливості творення успішної авторської програми
  • для онлайн (особистість, ідея, контент, оформлення, маркетинг).
  • Складові вдалих ефірних аплікацій. Адаптація ефірного
  • радіо до Онлайн. Взаємодоповнення.

Учасникам тренінгу вручено сертифікати.