Тренінг «Як створити бренд на телебаченні?
За лаштунками “Світського життя з Катериною Осадчою”
(Відбудеться 24 березня 2017 року в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
Тренер – Олеся Ногіна, продюсер телешоу “Світське життя з Катериною Осадчою”, співзасновниця продакшн-студії Final Cut Media.
До участі запрошуються студенти, автори телерадіопрограм чи телерадіопроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн.
Теми для обговорення:
- Що таке продюсерське телебаченн: як продюсувати успішне шоу?
- Роль ведучого в телешоу: як створити зірку, яку полюблять глядачі?
- Командна робота на ТБ: хто і як створює ілюзію “легкості” в ефірі?
- Запитання, на які всі захочуть почути відповіді: що варто і не варто питати в телеінтерв”ю?
- Роль монтажу в створенні загальної картини телешоу.
- Головні “ні”: чого точно не треба робити в телеефірі?
«Вже восьмий рік «Світське життя з Катериною Осадчою» утримує позиції головної програми українського ТБ про життя багатих і знаменитих. Тут кумирів мільйонів не вихваляють, а демонструють їхній зворотній бік, часом не такий привабливий, як фасад. Катя Осадча мешкає серед богеми, але працює тільки для свого глядача».
(http://finalcutmedia.ua)
Тренінг буде проходити у форматі лекції-вебінару з залученням різних вищих навчальних закладів України.
Тренінг «Радіошоу: ремесло та індивідуальність»
(Відбудеться 27 жовтня 2016 року у Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Тренінг проведе Соня Геляс (Сотник) – радіоведуча, співачка, конферансьє, ведуча ранкового шоу «Камтугеза» на Радіо Рокс разом з Сергієм Кузіним та Ксенією Владіною.
До участі запрошуються студенти, автори радіопрограм чи радіопроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн
Теми для обговорення:
- Як створити успішне радіошоу?
- Що найважливіше у Ранковому шоу?
- Чи потрібна індивідуальність на сучасному радіо?
- Чого не прощає мікрофон?
- Як позбутися ефірних банальностей?
- Інтерактив: переваги і недоліки.
Буде проведено телевізійний міст (відеоконференція онлайн) з Одеським національним університетом імені І. І. Мечникова та Сумським державним університетом.
Тренінг «Радіо: від аудіо до мультимедіа»
(22 квітня 2016 року, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Тренінг провів Роман Заяць – експерт із радіомовлення, медіатренер, журналіст. Засновник та керівник «MJoy Multimedia», тренер та керівник «Ukrainian-Polish RadioSchool».
До участі запрошувалися студенти, автори радіопрограм чи радіопроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн
Теми для обговорення:
- чому радіо притягує людей?
- контент чи технологія?
- як технологія змінювала радіо;
- контент: як зробити так, щоб радіоконтент
- притягував слухачів;
- технологія: як зробити так, щоб слухач чув радіо
- у відповідний для себе час;
- мультиплатформність;
- спільна дискусія про майбутнє радіо.
Проведено телевізійний міст (відеоконференція онлайн) з Вінницьким державним педагогічним університетом імені Михайла Коцюбинського та Маріупольським державним університетом.
Учасникам тренінгу вручено сертифікати.
Тренінг “Телевізійне інтерв’ю в часи інформаційних воєн“
(23 квітня 2015 року, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Тренінг провів Андрій Куликов – експерт з засобів масової інформації, медіа-тренер, журналіст, ведучий програми «Свобода слова» (ICTV).
До участі запрошувалися студенти, автори телепрограм чи телепроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн.
Теми для обговорення:
- Поставити собі запитання: навіщо це мені і навіщо це глядачам?
- Поставити себе на місце співрозмовника.
- Поставити співрозмовнику бодай на одне запитання більше, ніж абсолютно необхідно.
- Поставити розмову в контекст.
Проведений телевізійний міст (відеоконференція онлайн) з Запорізьким національним університетом та Маріупольським державним університетом.
Учасникам тренінгу вручено сертифікати.
Тренінг “Онлайн репортаж: як втримати увагу слухача. Мультимедійні платформи“
(14 листопада 2014 року, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Тренінг провів Роман Заяць – експерт із радіомовлення, медіатренер, журналіст. Засновник та керівник «MJoy Multimedia», тренер та керівник «Ukrainian-Polish RadioSchool».
До участі запрошувалися студенти, автори радіопрограм чи радіопроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн.
Теми для обговорення:
- Онлайн-радіо: конкуренція з традиційним FM-радіо;
- Онлайн-радіоканали: розширення можливостей
- традиційних радіостанцій;
- Що і чому ми слухаємо в онлайні?
- Яке майбутнє аудіоподкастів?
- Технології просування аудіоконтенту в соцмережах;
- Переваги та недоліки мультимедійних платформ.
Учасникам тренінгу вручено сертифікати.
Тренінг «Онлайн-телебачення: що? хто? де? коли? чому?»
(25 квітня 2013 року, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Тренінг провів Андрій Куликов – експерт з засобів масової інформації, медіа-тренер, журналіст, ведучий програми «Свобода слова» (ICTV).
До участі запрошувалися студенти, автори телепрограм чи телепроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн.
Теми для обговорення:
- Онлайн-телебачення: розвиток традицій телебачення як відповідь на виклик часу.
- Хто головний: журналіст, режисер, а, може, і студійний тесля?
- Що залишилось у “трубі”?
Учасникам тренінгу вручено сертифікати.
Тренінг «Онлайн-радіо: складові успіху»
(15 листопада 2012 року, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Тренінг провів Роман Заяць – експерт із радіомовлення, медіатренер, журналіст. Засновник та керівник «MJoy Multimedia», тренер та керівник «Ukrainian-Polish RadioSchool».
До участі запрошувалися студенти, автори радіопрограм чи радіопроектів, які підготовлені у вітчизняних школах журналістики та українських ВНЗ, також розміщені онлайн.
Теми для обговорення:
- Тренди споживання радіо.
- Принципи роботи й аудиторія FM-радіо та Online-радіо: перетин.
- Програмування ефіру для FM та Online-радіо: відмінності, приклади.
- Маркетингові інструменти для Online-радіо.
- Ефект медіавірусності. Подкастинг.
- Шляхи монетизації Online-радіо (оглядово).
- Переваги та недоліки Online у порівнянні з FM.
- Онлайн-радіо: приклади вдалого таргетування,
- підбір контенту.
- Особливості творення успішної авторської програми
- для онлайн (особистість, ідея, контент, оформлення, маркетинг).
- Складові вдалих ефірних аплікацій. Адаптація ефірного
- радіо до Онлайн. Взаємодоповнення.
Учасникам тренінгу вручено сертифікати.