СЕРІЯ ТРЕНІНГІВ Campus Media Studios

З жовтня по грудень 2018 року, на базі навчальної платформи Campus Media Studios, пройшов перший етап серії тренінгів від знаних теле- та радіожурналістів. До участі долучилися студенти з 15 різних вищих навчальних закладів та міст України, а саме з Києва, Бердянська, Сум, Маріуполя, Запоріжжя, Черкас, Переяслав-Хмельницького, Вінниці, Дніпра, а також студенти Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського та Донецького національного університету імені В. Стуса. Вже незабаром усі охочі можуть ознайомитись з текстовою версією лекційних частин та фотозвітами. Ну а поки що, коротко про те, про що ж йшлося і які тонкощі професії  студенти дізнались протягом цікавих та інтенсивних днів теорії та практики, дивіться далі.

Тренінг Андрія Куликова “Інформаційни війни в телерадоефірі: як протистояти та діяти журналістам”, 24 жовтня.

У чому основна загроза пропаганди та якими методами їй протидіяти? Що повинен робити журналіст, а що категорично заборонено в умовах інформаційної війни? Як донести до людей правду та як протидіяти агресії та недовірі? Ці та інші теми обговорювались на тренінгу «Інформаційні війни в телерадіоефірі: як протистояти та діяти журналістам», який 24 жовтня в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка провів для студентів Андрій Куликов.

Відомий теле- та радіожурналіст, медіаексперт, голова правління ГО «Громадське радіо» поділився своїми думками, досвідом та порадами щодо особливостей роботи працівників медіа у часи, коли протистояння відбуваються не лише на полі бою, але й у ефірі. На тренінгу були присутні студенти з навчальних закладів різних міст України – Києва, Запоріжжя, Черкас, Переяслав-Хмельницького, Маріуполя, Вінниця, Дніпра, а також студенти Донецького національного університету імені Василя Стуса та Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Усі охочі, які не мали змоги бути присутніми особисто, могли дивитись трансляцію тренінгу, яка відбувалась у режимі реального часу на YouTube-сторінці телеканалу Київського національного університету імені Тараса Шевченка «Студент-TV».

Отриманні знання студенти мали змогу закріпити під час практичної частини – учасники, поділені на дві команди, отримали завдання провести політичні телевізійні дебати. По завершенню тренінгу студенти отримали сертифікати учасників та подарунки від «Campus Media studios». Тренінг був здійснений в рамках проекту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

Ті ж, хто не зміг бути присутнім на заході ні особисто, ні віртуально, найближчим часом матимуть змогу ознайомитись з основним викладом виступу А. Куликова на сайті campusradio.univ.kiev.ua.

Тренінг Дмитра Хоркіна “Радіо як медіа та бізнес: стандарти, цінності, тренди”, 14 листопада.

Тренінг Інни Кузнецової “Журналістика і конвергенція: секрети професії”, 5 грудня.