ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА – 2025

Переддипломна практика-2025 майбутніх бакалаврів завершилася очікуваннями творчих удач та успішних захистів дипломних робіт. Протягом місяця автори дипломних бакалаврських проєктів допрацьовували сценарії власних аудіовізуальних творів, визначалися з персонажами та героями телепрограм, підшукували локації для зйомок, консультувалися з науковими керівниками та керівниками творчих майстерень… На третьому році війни у своїх бакалавських роботах вже з мріями про те, як відбудовувати країну, міста й власну пам’ять… Анонсуємо майбутні 13 бакалаврських проєктів, які найближчим часом з прем’єрним ефіром на БАКАЛАВР-TV

«З поміж 24 областей нашої країни найбільш багатоетнічною та загадковою залишається Одеська. Саме тут знаходиться один з найколоритніших історичних регіонів у Європі – Бессарабія. «Край вина та автентичного смаку», «…це поєднання кольорів, ароматів та смаків», «Тут зупиняється час аби дати відчути справжнє і не повторне» – саме так описують цей регіон, який і досі залишається маловідомим для багатьох, незважаючи на свою багату історію та унікальне культурне розмаїття. Розташований на півдні, він є прикордонною місцевістю, у якій вдало переплітаються та уживаються разом різні етноси, традиції, мови та культури. Але що ж робить цей регіон особливим та вирізняє його серед інших? Про все це у програмі Лілії БИКОВСЬКОЇ “Край на межі України: незвідана Бессарабія” (науковий керівник – доцент кафедри аудіовізуальних медіа Ілля ХОМЕНКО).

«Дахи-штрихи» — це відеоподкаст, у якому архітектурні деталі заговорять, а картини — оживуть. Чому будинок на одній зі столичних вулиць дивиться на вас котячими очима? Яку таємницю приховує знайома з дитинства картина українського митця? І як місто та мистецтво розповідають свої історії, якщо навчитися їх слухати?  Коротко, динамічно та без вигадок (майже) — відкривай Україну через її архітектуру та живопис разом із «Дахи-штрихи» Ольги БРАХ! (Науковий керівник – доцент кафедри аудіовізуальних медіа Ілля ХОМЕНКО).

«Інтерв’ю. Поза іміджем» — це розмова без масок і готових відповідей. У своєму дипломному проєкті я, Віталій ВЕГЕРА, досліджую те, що залишається за лаштунками публічного образу. Моя мета — не лише показати, як працює імідж, а й дослідити, що відбувається, коли знімається «маска». Відверта бесіда та справжні емоції!» (Керівник творчої майстерні – викладач кафедри кіно- і телемистецтва Аліна МИСЕЧКО).  

«Trendsetter» — це подкаст про вільних і сильних людей, які створюють тренди, змінюють світ і не бояться бути першими. Ми говоримо про культуру, соціальні явища та індустрії, що формують сучасність. Наш перший гість — Володимир Нечипорук, культурний діяч, волонтер і генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week. Він десятиліттями підтримує українську творчу спільноту, допомагає молодим талантам і розвиває культурні ініціативи. Як змінюється культура та сприйняття fashion під час війни? Як вистояти перед викликами та не втратити мотивацію? Як креативні індустрії можуть впливати на суспільство та допомагати Україні? Відповіді на ці запитання — у дебютному випуску Крістіни ГРЕЧАНЮК «Trendsetter» (науковий керівник – доцент кафедри аудіовізуальних медіа Людмила ФЕДОРЧУК).

«Відкрита розмова з українським бізнесом, який змінює правила гри. Реальний досвід успішного підприємця, що надихає на нові досягнення”. Про все це у програмі «Сучасні лідери: відкрита розмова» Даші ЖИВОЛУП (науковий керівник – асистент кафедри кіно- і телемистецтва Дмитро ТЕЛЕНКОВ). «До речі, додаю також деякі світлини з попередніх зйомок на медіаплатформі Campus Radio Ukraine/Студент-TV. Дякую за можливість проходити у Вас практику».

«Моя бакалаврська робота «Театр життя» відкриває завісу за лаштунками Київського академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. Разом із Юлією, солісткою хору, ми зануримося у світ, де кожен день – це репетиції, виступи, емоції, що не залишають артистів навіть поза сценою. Через спілкування з директором театру, диригенткою, акторами та хористами я досліджую, як театр живе, незважаючи на виклики війни, і що означає справжня відданість мистецтву. «Театр життя» Поліни КУШНІР – це історія людей, які живуть музикою та сценою, навіть коли опускається завіса» (керівник творчої майстерні – викладач кафедри кіно- і телемистецтва Аліна МИСЕЧКО).  

Тетяна ЛОЗОВА. Тизер фільму “Між Вічним та Живим”.

«Межа між Вічним та Живим» Тетяни ЛОЗОВОЇ – це фільм, що поєднує живі природні стихії та вічну людську спадщину, яка зберігає памʼять про життя поколінь. Давні споруди, занурені у природу, стають символами часу, де вічне минуле взаємодіє з живим сьогоденням» (науковий керівник – завідувач кафедри кіно- і телемистецтва, професор Віта ГОЯН)

«У своїй дипломній роботі досліджую як трансформувалися озвучування та дубляж в українських кінофільмах та серіалах під час широкомасштабного вторгнення Росії в Україну. Тому в моїй бакалаврській роботі «Трансформації в українському кінематографі в умовах війни: мова» я, Діана ЛЯШЕНКО, розповідаю про те, як змінювалося соціальне замовлення та очікування аудиторії щодо становлення справді національного українського кінематографа в умовах повітряних тривог та «кіноперегляду в бомбосховищах» (керівник творчої майстерні – викладач кафедри кіно- і телемистецтва Аліна МИСЕЧКО).  

«Мати все – і в мить його втратити… У теленарисі Єлизавети САЧКО «Життя спочатку» йтиметься про тих, кого війна позбавила дому. Уже незабаром крізь реальні історії внутрішньо переміщених осіб побачимо, як люди адаптуються до нових реалій життя та віднаходять у собі сили починати все з самого початку» (науковий керівник – завідувач кафедри аудіовізуальних медіа, професор Олесь ГОЯН).

«Російсько-українська війна змінила кожного з нас. Певно, нема таких людей, які б не відчулю цю війну на собі. Трансформувалося суспільство, трансформувалося наше життя, але чи готове місто до нової реальності? Чи готова столиця надати людям з інвалідністю можливість жити повноцінне життя? Про доступність та безбар’єрність Києва та тест київських маршрутів на кріслі колісному в авторській програмі Софії СИДОРЕНКО «Місто для всіх чи місто для кожного?» (науковий керівник – професор кафедри аудіовізуальних медіа Ганна САЩУК).

«Щоденні виклики, про які більшість навіть не замислюється. Недоступна інфраструктура, бар’єри в освіті та на роботі, суспільні стереотипи. Як в Україні будують інклюзивне середовище та чи справді рівні можливості – реальність чи лише гучні слова? Дивіться у спеціальній інформаційній програмі Катерини ЦИМБАЛ  «Інклюзія в Україні: реалії та перспективи  для людей з інвалідністю» (керівник творчої майстерні – викладач кафедри кіно- і телемистецтва Аліна МИСЕЧКО).

«Ще вчора вони воювали за Україну, а сьогодні — за нову для них реальність. Як ветерани повертаються до цивільного життя? З якими викликами стикаються? Як вони знаходять себе в бізнесі, на роботі чи як проходять реабілітацію? Програма Валерії ЧЕРЕДНИЧЕНКО «Вдячність» — це історії тих, хто після фронту будує своє майбутнє. Реальні виклики, болючі досвіди та успішні кейси адаптації. Дивіться, щоб зрозуміти. Дивіться, щоб підтримати» (науковий керівник – доцент кафедри аудіовізуальних медіа Інна ЧЕРЕМНИХ).

Що відбувалось на Донеччині 2014 року? Як і з чим боролися українські журналісти? Про це все в інтерв’ю Кароліни ШУРШИКОВОЇ для програми «Journalism. 2014» (керівник творчої майстерні – викладач кафедри кіно- і телемистецтва Аліна МИСЕЧКО).  

УСПІШНОГО ЗАХИСТУ!