Переддипломна практика-2024 студентів, майбутніх бакалаврів, завершена. Зафіксовані миттєвості практики, відгуки наукових керівників, підписи й печатки з баз практики… Але головне, що протягом кількох тижнів тривала робота над бакалаврськими проєктами: шліфування сценаріїв, зустрічі з персонажами програм, перші зйомки, консультації з керівниками бакалаврських робіт. Попереду найважливіше – захист на екзаменаційній комісії та ефір на Бакалавр-TV. Анонсуємо 10 майбутніх бакалаврських проєктів.
“Сучасне покоління звикло вважати себе більш відкритим та прогресивним. Воно приймає вибір кожного, є більш толерантним, емпатичним та етичним. Проте чи дійсно це так? У програмі Юлії КРАВЕЦЬ «#Чеснопро» молодь буде відповідати на поставлені питання і ми побачимо, чи дійсно сучасне покоління таке толерантне та емпатичне, яким себе вважає?” (Науковий керівник – доцент Ілля ХОМЕНКО) .
“Футбол. Без сумніву – найпопулярніший спорт в Україні. Дивлячись футбол, вболівальники спостерігають за грою улюблених команд та гравців, насолоджуються розкішними голами. А як щодо коментаторів? Чи був би футбол таким атмосферним, яскравим та емоційним, якби не вони? Про все це скоро у програмі Андрія ЗІНІЧЕНКА “Футбольне коментаторство під час війни і миру в Україні” (науковий керівник – доцент Ольга ГРЕСЬКО).
“Як змінилось життя та діяльність українських митців після 24 лютого 2022 року? Дивіться в авторській телепрограмі Христини ПЕТЬКОВОЇ «Мистецтво під час війни». У перших трьох епізодах ви почуєте поетес Катерину Бабкіну й Ірину Цілик, письменницю Ірену Карпу, художника Ігоря Гусєва, жіночий хор Music Chain for Ukraine, українських музикантів і кураторів виставок. Дізнайтесь, як вони рефлексують повномасштабне російське вторгнення у своїй творчості та як попри все знаходять у собі сили бути голосом України” (науковий керівник – доцент Інна ЧЕРЕМНИХ).
“У радіоп’єсі Олесі БОЙКО «Краплі» йдеться про військовослужбовицю, котра перебуває у госпіталі після повернення. Їй мариться, що вона – акторка Станіславського (Івано-Франківського) театру, однак звук стуку крапель з букету об паркет після виступу виявляється стукотом крапель у крапельниці. Саме таке марення спричинене останньою прочитаною нею до поранення книжкою” (науковий керівник – доцент Ілля ХОМЕНКО).
“The Voice” – українське бачення та інтерпретація найвідомішого вокального талант шоу. Телепрограма Катерини БУЛИГИ про те, як нам вдалось адаптувати цей формат у нашій країні та сучасних реаліях. Це проект, який покликаний підтримати український народ та продемонструвати силу духу й таланту наших людей. Усе про зародження, створення та роботу великої команди лише у програмі “The Voice” (науковий керівник – професор Олесь ГОЯН).
“За час практики я [Єлизавета МОСКАЛЕНКО] працювала над створенням дипломного проєкту- телевізійного нарису «Життя після», який має на меті розповісти історії людей, які зіштовхуються з проблемами неінклюзивності українського суспільства та міст. Планую розкрити різні сторони цього питання та показати думки різних ланок врегулювання цієї проблеми. Університетська медіаплатформа на час практики дає багато корисних можливостей, а також постійну підтримку спеціалістів. Тут можна створювати дійсно корисний та важливий контент!” (Науковий керівник – доцент Людмила ФЕДОРЧУК)
“За період переддипломної практики, я визначилась із ключовими аспектами майбутньої роботи, яка розкриватиме проблематику українського попу від 2000-х до сьогодні. Хто залишається ключовими постаттями музичних десятиліть, чому варто підтримувати амбітних артистів сучасності та з яких причин ми стали жертвами російських наративів у музиці? Прагну охопити широкий спектр музичних відкриттів різних десятиліть та провести паралель у наш час. Дякую Campus Radio за сприяння ініціативам студентів та корисне проведення переддипломної практики, окремий респект за надання потрібного обладнання
та студій для роботи з матеріалами. Місяць пролетів на одному диханні пліч-о-пліч з чудовими наставниками!” Це Мар’яна РОМАСЬ та її телевізійний огляд “Український поп від 2000-х до сьогодні” (науковий керівник – доцент Людмила ФЕДОРЧУК)
“Під час війни віра є дуже важливою. Адже життя є найбільшою цінністю для кожного. В часи, коли життя може перерватися будь-якої хвилини, варто замислитися над духовними цінностями. Віра може бути у цьому допоміжним інструментом, який дає сенс життю, сили та мотивацію рухатися далі”. Дар’я ПОНОМАРЬОВА з програмою «Християнська мораль у контексті війни» (науковий керівник – доцент Ілля ХОМЕНКО).
“За час практики я [Олег СІЧКАР] працював над створенням дипломного проєкту-телевізійного огляду «Народжений війною», який має на меті висвітлити проблеми ведення власного бізнесу під час війни, розповісти про плюси та мінуси цієї справи”. (Науковий керівник – доцент Людмила ФЕДОРЧУК)
“Війна. Історія вивчатиме її, як проміжок часу зі стрілками на мапах. Історики з’ясовуватимуть деталі життя. Але – хто розповість про страждання людини, про боротьбу з собою, про горе, яке ми приховуємо, ховаємо подалі, бо…війна. Історія глобальна – важлива завжди. Але, схоже, зараз настав час і для локальних, конкретних, людських і людяних історій, де є сміх, живе надія, квітне кохання. На першому фото зображено період роботи над підбором реквізиту, а саме військової форми. На другому знімку видно розробку ілюстрацій для майбутнього телефільму. Третя фотографія демонструє результат пошуку джерел та процес дослідження літератури на тематику телефільму“. Олександр ДОНЕЦЬ з телефільмом “Розп’ята історія” (науковий керівник – доцент Ілля ХОМЕНКО).
ВДАЛОГО ЗАХИСТУ БАКАЛАВРСЬКИХ РОБІТ Й ЕФІРУ НА БАКАЛАВР-TV!